Pokud si přejete, aby váš web vydělával, nemusíte si pořizovat e-shop nebo jinou formu internetového prodeje, ale stačí k tomu i relativně jednoduché internetové stránky. Ty však nejsou kouzelným oslíčkem otřes se a nevypadnou z nich peníze na požádání. Abyste z vašeho webu měli nějakou tu korunu navíc, budete na něj muset umístit reklamy. Ovšem ani takto si moc nevyděláte, pokud vůbec něco. Reklamy, stejně jako třeba v televizi nebo v časopisech, musí lidé vidět. Zatímco o ceně reklamy v televizi rozhoduje vysílací čas a u časopisu prodeje, u internetových stránek je to návštěvnost. Bez té si tímto způsobem nevyděláte ani na slanou vodu. Adekvátní návštěvnosti však naštěstí lze dosáhnout, ovšem bude to něco stát.
Ať je co číst
Minimálně budete muset investovat do svého webu úsilí, a to nemalé. Uvědomte si, že na internetu v současnosti existuje více než jedna miliarda webů a jejich počet se každým dnem rozrůstá, což v podstatě znamená, že vám roste konkurence. A to zrovna není ve vašem zájmu. Je jedno o čem vaše stránky pojednávají, důležité je, aby jejich obsah byl dostatečně poutavý. Teď ale není myšleno grafické provedení, které je sice také důležité, ale kvůli němu se k vám nikdo vracet nebude. Prioritní je zapracovat na psaném obsahu. Ten by měl být kvalitní jak po stránce informačním, tak i co se týče slohu a samozřejmě také gramatiky. Navíc tento obsah musí neustále narůstat, jinak se nikam nepohnete. V případě, že nenabízíte žádné zboží, kvůli kterému byste měli neustále nové a nové návštěvníky, nic jiného, než neustále aktualizovat vám nezbude.
SEO
Stejně důležité, možná ještě důležitější je takzvané SEO, tedy optimalizace webových stránek tak, aby vyhovovala vyhledávačům. Jakmile tohle zvládnete, dokážete se umístit dostatečně vysoko v žebříčku a zvídaví uživatelé se k vám jen pohrnou. Problém je, že sami to asi nezvládnete a budete muset vyhledat firmu, která vám SEO zajistí .